• يکشنبه ١٧ دی ١٤٠٢-١١:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٣٥
نادعلی:3-206

داعش دست ساخته آمریکا و اسرائیل است / تقدیم ۱۰ میلیارد تومان از طرف مردم خیّر و ۵ میلیارد تومان از طرف شهرداری تهران برای آزادسازی زنان زندانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن ابراز انزجار از گروهک تروریست داعش به عنوان دست ساخته شوم آمریکا و اسرائیل، از تقدیم ۱۰ میلیارد تومان از طرف مردم خیّر و ۵ میلیارد تومان از طرف شهرداری تهران برای آزادسازی زنان زندانی، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی و ملت ایران و مردم کرمان به مناسبت حادثه تروریستی هفته گذشته، اظهار کرد: آنچه که آمریکا و رسانه های صهیونیستی سعی کردند در دنیا جا بیندازند این بود که چهره حاج قاسم، مقاومت و چهره های آن را به عنوان تروریست معرفی کنند. اما بعد از گذشت چهار سال، وقتی داعش در سالگرد چهارم شهادت حاج قاسم سلیمانی کسانی را که به نام و راه ایشان اعتقاد دارند را به شهادت می‌رساند؛ به دنیا این سئوال را نشان می دهد که ما ترروریست هستیم، یا ضد تروریسم؟ حاج قاسم در برابر داعش ایستاد و بزرگترین لطمه را به این گروهک تروریستی  وارد کرد و بساط داعش را در منطقه غرب آسیا جمع کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اما دشمنان انتقام های کور می‌گیرند و مهمتر این است که دنیا باید بداند که داعش دست ساخته آمریکا و اسرائیل بوده است. وقتی می گوییم حادثه کرمان به دست داعش انجام شده به این معناست که آمریکا و اسرائیل پشت صحنه آنها هستند و درخواست می کنم مرگ بر آمریکا و اسراییل را با صدای بلند در صحن شورای اسلامی شهر تهران سر دهیم. 
نادعلی با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه ۵ تهران به مناسبت پاسداشت مقام زن برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد ۵ میلیارد تومان را با همکاری شورای اسلامی شهر تهران اختصاص داد؛ خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خجسته تری رخ داده و آن این است که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز توسط مردم عزیز خیّر جمع آوری شده که اتفاق بسیار خوبی است. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: